måndag 3 mars 2014

Rätt nivå

Jag är tämligen nöjd efter igår avslutat omgång 44 och på börjat omgång 45. Efter en månad av en hel del frånvaro nådde jag inte riktigt fram till mitt månadsmål för poäng, men lyckades ta mig vidare upp till division 2. Där är planen att stanna, jag tror inte jag har tiden att avancera men framför allt inte att ligga kvar i en högre division.

Uppsalaturfare i division 2
Att finna och ha sin egna nivå av cykling är just en a fördelarna med Turf. Jag tror att jag börjar komma underfull med min egna nivå och ska se om jag kan hålla mig runt 100.000 poäng per månad. Risken är att jag tar mer.
Från division 3 kommer även mpmoke och nu är vi en hel skrälldus med Uppsalaturfare i 2:an. Har en känsla av att det kan sporra oss till bra resultat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som inte handlar om inlägget raderas. Du är själv ansvarig för vad du skriver.