onsdag 30 april 2014

Europas bästa cykelstad

European cycling Challange

Inte bara vackra vyer, en bra cykelstad?

Det är rätt långt kvar innan vi kommer kunna säga att Uppsala är Europas bästa stad att cykla i. Men kanske kan denna tävling bidra till ökad förståelse för oss cyklister. Det är i alla fall väldigt roligt att Uppsala tillsammans med en rad andra svenska städer valt att delta i tävlingen. Nu hoppas jag att många av Uppsalas cyklister deltar också.

Endomondo trackar under en kort turftur.

Jag har testat att använda Endomondo samtidigt som jag turfat och det fungerar väldigt bra. Appen pausar automatiskt när jag tar en zon, vilket gör att jag får en bättre uppfattning om sträcka och tid.
Från imorgon 1 maj kommer appen registrera all min turf i Uppsala samt annan cykling. Delta du med.

2 kommentarer:

  1. Länken under 'valt att delta i tävlingen' gav bara 'Sidan du vill nå kan inte hittas'.

    SvaraRadera
  2. Tävlingen är över, därför finns inte sidan kvar.

    SvaraRadera

Kommentarer som inte handlar om inlägget raderas. Du är själv ansvarig för vad du skriver.