Känner mig så väl igen mig både som pedagog och pappa. Jag har stått på bägge sidor. Att få vara den som lämnar besked till en familj och själv vara den som får ta emot beskedet. Ditt barn är inte som alla andra. Att försöka släta över, som pedagog. Att vilja döda budbäraren, som pappa.
Fredrik skriver väl och lättläst om ett svårt ämne. Nu finns hans bok
Vad händer med Kalle - en pappa berättar att läsa gratis.
 |
Vad händer med Kalle |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Kommentarer som inte handlar om inlägget raderas. Du är själv ansvarig för vad du skriver.